Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Platforma integrată pentru servicii electronice constă în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Primăriei Comunei  Snagov, prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației, implementând măsuri din perspectivă back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor) și front-office pentru serviciile publice furnizate cetățenilor.

 

Prin intermediul SERVICII ONLINE se oferă cetățenilor,  persoanelor juridice și  instituțiilor partenere Primăriei posibilitatea accesării unor servicii publice online, sub formă electronică. Prin utilizarea acestor  servicii electronice, beneficiarii acestora vor avea posibilitatea de a interacționa cu Primăria Comunei Snagov într-un mediu electronic securizat și cu o disponibilitate de 24 ore din 24, 7 zile pe săptămână.

portalsnagov
no-user-image

Stimați cetățeni!

Pentru generarea solicitărilor adresate Primăriei Comunei Snagov nu este necesar să vă creați un cont de utilizator, tocmai pentru a simplifica interacțiunea dintre noi și dumneavoastră.

Tot ce trebuie să faceți este să selectați secțiunea de interes, iar din submeniul acesteia să alegeți tipul de cerere pe care doriți să o transmiteți.

Nu uitați că, pentru fiecare document transmis aveți posibilitatea de a accesa secțiunea VERIFICĂ STATUS DOCUMENT, unde, pe baza numărului de înregistrare primit, veți putea verifica stadiul soluționării acestuia,

ATENȚIE la completarea câmpurilor și a informațiilor introduse de Dvs.!!!

Apăsați AICI pentru a vizualiza procedura de utilizare a platformei.

 

Back to top